View Single Post
* Leser du kanskje bare rusmiddelforumet for moro skyld, og ler av oss som faktisk bruker det seriøst?
Nei, jeg leser det av egen interesse for emnet, og ønsker å øke kunnskapen min rundt rusmidler, slik at jeg og mine venner kan ha et forsvarlig bruk av psykedelika.


* Har du vanskelig for å tillate deg selv å tro at det du lærte på ungdomsskolen ikke nødvendlgvis gjenspeiler virkeligheten?

Ikke i det hele tatt, så fort jeg erfarte hasj for første gang forandret synet mitt på psykedelika seg totalt, og jeg ble straks mer åpen for å lese og se nærmere på annen psykedelika, både det positive og det negative.


* Har du lett for å adoptere velformulerte meninger uten egentlig å reflektere veldig mye over innholdet selv?
Vel, jeg pleier som regel å sjekke informasjonen nærmere dersom jeg syntes den virker urealistisk, så jeg reflekterer vel moderat over den informasjonen som er gitt. Er det relevant til noe psykedelika jeg har en interesse for så sjekker jeg erowid og litt andre sider, også Norske offentlige sider.

* Foretar du noen form for research før du handler ut i fra informasjon og meninger som du finner her?
Erowid, og andre sider som har god informasjon om rusmidler.

* Og føler du at du er tilstrekkelig kritisk og åpen i forhold til nye perspektiver på bruk av rusmidler?

Jeg føler at jeg er tilstrekkelig kritisk, og åpen. Jeg følger også sterke prinsipper som jeg ennå ikke har brutt. Der andre rusmidler enn psykedelika og alkohol ikke er tilatt.