View Single Post
Først av alt: Flott tråd! Hadde på følelsen dette kom til å dukke opp i nær fremtid.

Til spørsmålene du stiller, jeg regner med at jeg er en del av et stort flertall når jeg leser for det meste på rusmiddelforumet, mye for kunnskap, mye fordi jeg har fattet en interesse innenfor temaet, men aldri for å "le" av noen brukere. De personene jeg har fått aller mest respekt for på dette forumet er rusmiddel"guruene".

Jeg har lært at veldig mye av det man lærer på skolen ikke nødvendigvis er feilinformasjon, men vinklet på så altfor feil måte. Noe av det som står er jo overdrevet og kansje sett på som statslig propaganda, men heller det enn av vi lærer våre 13. årige at LSD faktisk kan være givende og oppmuntre eller stiller oss helt og totalt nøytral i saken, det oppmuntrer selfølgelig et ungt barnesinn.

Jeg må innrømme at jeg har veldig lett å ta det du,(eller andre respekterte brukere) sier som en sannhet automatisk nettopp fordi dere har visst at dere har stor kunnskap innenfor feltet dere uttaler dere om og har bevist dette gang på gang. Hvis det derimot er noen mindre kjente brukere som kommer med utsagn, så bruker jeg å sjekke ut saken selv. Sånn sett tror jeg at dere har mye mer makt enn dere tror.
Sist endret av Elemental; 3. mars 2009 kl. 23:10. Grunn: omformulerte