View Single Post
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Du sier du har tydelige grenser. Men du bruker et rusmiddel fast hver dag. Hva tenker du selv om dette?
Om det er THC eller et annet rusmiddel du bruker, så bruker du jo noe fast hver dag.
Jeg dømmer deg ikke, men lurer på om du selv har tenkt over dette.
Kunne du ha gått 1 måned uten cannabis? Et år? 10 år?
Vis hele sitatet...
Ja, mener jeg selv svaret er. Har tydelige grenser på hva jeg ikke vil og ikke blir å ta. Hadde jo en grense om å ikke prøve noe annet enn MDMA og shrooms, men dette endret seg med tiden og har prøvd (merk. prøvd) ett par piller en gang i blandt, men ikke noe jeg verken har lyst til å ta eller prøve igjen. Så blir ikke å gjøre det.

Perspektivet du setter det i har jeg ikke tenkt over før, men har tenkt over at jeg røyker daglig og at jeg kan slutte når jeg vil. Jeg røyker så å si hver dag, dette i litt over 5 år som nevnt. Jeg har så klart dager jeg ikke røyker og det går helt fint. Jeg har også flere ganger gått 2-3 uker uten å røyke weed/hasj da jeg har vært på ferie med familie, venner osv.. Dette helt uten problem utenom litt mere drømmeaktivitet og svettetokter men det er ikke noe som plager meg.

Akkurat nå har jeg ikke lyst til å slutte å røyke daglig. Jeg ville aldri latt dette gått ut over jobb, familie eller venner og det har det aldri gjort, er mere enn "hobby" jeg har for meg selv fordi JEG personlig liker det. Men jeg vil heller ikke sitte som 40år (21 nå) å røyke cannabis alene sammen med junkies eller ta MDMA med gamle trippe venner. Ser for meg et rusfritt liv når jeg er klar til å slå meg til ro å få barn sammen med kjæresten. Jeg røyker for å ha det gøy, ikke fordi jeg trenger det.

Er heller ikke i ett miljø hvor folk ruser seg på annet enn alkohol (som jeg vet). Gikk også 2mnd uten å røyke da jeg flyttet fra hjembyen min.

Vet jeg skrev at jeg ikke vet hva en "normal" persons gjør hvis jeg ikke røyker, men med det mente jeg i grunn at jeg kjeder meg noe fryktelig hvis jeg ikke røyker når jeg er alene. En film blir f.eksempel ikke like morsom.
Sist endret av Freakywomen; 20. november 2016 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.