View Single Post
Hahahaha, klipt og limt? Jeg har bevis på på min telefon at det han sendte det fra hans telefon nr. Skulle ønske jeg kunne laste opp beviset her, men det går ikke.
Han svarer deg, men tar ikke kontakt meg for å ordne opp? Hva tror du det sier da?
Karroseriskade? Jeg har da faen ikke kræsjet bilen, det e jo ren bullshit.
Fyren skylder 600k beløp i husleie til eieren av magnum auto, og 830k i skattemyndigheter og har unngått meg, og tror du det han sier?
Forklarer ikke hvorfor han ikke har brukt bilen selv, gjør han? Fått faktura fra 10-16.08 på 540 kr fra fjellinja at han har brukt bilen blant annet på lørdager og søndager mellom kl. 20.00-01.00. Skulle gjerne lasta opp det dokumentet og, men det går jo ikke her.

Hvordan fikk du kontakt med ham?

Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Jeg kontaktet Geir( daglig leder der bilen ble kjøpt) Og spurte hva hans historie var, siden jeg mener det alltid er to sider av en sak. Det han skriver er en annen historie,

Sitat""""""" Hei Stig Erik! Saken er ikke slik det blir fremstilt her. Det startet med å kjøper av bilen kom til oss med 2 venner. De ønsket å prøvekjøre denne bilen og det fikk de. Etter en times tid kom de tilbake med en karroseriskade. Da jeg spurte hva som hadde skjedd fikk jeg en historie som ikke var troverdig og ikke skademelding. De valgte alikevel å kjøpe bilen, men kom tilbake og reklamerte på oljeforbruk. I henhold til VW-fabrikken så bruker en TFSI motor olje og inntil en halv liter pr. 1000 km er innenfor hva VW sier er normalen. Vi var ikke kjent med dette på forhånd og sendte derfor bilen til utredning og eventuell reparasjon. Kunden godtar ikke dette og gikk til advokat. Der dukket det opp en sms korrespondanse hvor det var "klipt og limt" inn en avtale om heving av kjøpet. Dette finnes ikke på vår telefon og er dokumentforfalsking. Saken er i dag hos begge parters advokat. Bilen ble kjøpt for kr. 170.000 kunden eier bilen men vil ikke ha den og dette har ikke noe med svindel eller tap å gjøre. Mvh Geir """"""sitat slutt
Vis hele sitatet...
Skjønner jo ikke poenget om å lyve om summen heller, vi har jo begge en kontrakt.. wtf
Sist endret av deadalone944; 22. januar 2018 kl. 12:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.