View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av *pi Vis innlegg
Har overhodet ikke tenkt å konkurrere med noen, men det hindrer meg selvsagt ikke i å lammes av prestasjonsangst, som den deprimerte nevrotikeren jeg er. Vi får se om jeg tegner noe, hver dag blir det nok ikke. Men blir spennende å se
Vis hele sitatet...
Ikke legg prestasjonsangst på Svartbak daaa!

Jeg har skisser av deg i hodet mitt der du frykter Inktober-monsteret. Skisser ikke utført, for å hindre at jeg bruker dem til å prokrastinere dette svaret. Enda mer.

Du kan jo kjøre halvmaraton; poste annenhver dag. Eller 3 ganger i uka. Eller 1 gang i uka. Terskelen er lav for å gjøre det bedre enn du gjorde i januar. =)
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Jeg legger press på meg selv og poster denne posten om at jeg vil delta.

Jeg digger egentlig å tegne, selv om jeg ikke er spesielt begavet, men det stopper alltid på idéstadiet. Nå har jeg sett den inspirerende «How to»-videoen, og den lover at man blir flinkere, så da får vi se.
Vis hele sitatet...
Hvorfor stopper det på idéstadiet?

Lenke til video?

Sitat av fesk_ Vis innlegg
oppstart 1 Oktober? ((:
Vis hele sitatet...
Ja as

____________

Så hvorfor tegner dere? Tror mange misforstår der. Fundamental dra(wt)tribution error. Jeg tegner… hm. Fordi det kan uttrykke tankene mine på en måte? «Hvordan ser *pi ut i skrekkslagen angst for Inktober?» besvares mye bedre med en tegning enn med tekst.

Ellers kom jeg på Draw a box igjen. Har sett på et par av videoene nå, og tenker at Fineliner er tingen.

Tegnet faktisk litt i dag i en pause, og husket både å rotere arket, ikke bruke håndleddet, og bestemte streker framfor mange små. Woohoo!

Til slutt: Hvordan har jeg ikke oppdaget Peter Draws før nå? Vanligvis ville jeg lenket til /videos, men introvideoen var jammen bra også. Se den først.