View Single Post
Så her er greia, jeg har i cirka 2 måneder slitt med temmelig ustabilt internet, alle i familien min som har internett funkere nettet utmerket på, når jeg skal spille WoW/Overwatch/Fortnite osv så får jeg noen syke lagbølger som kommer og går, av og til så viser det at jeg har grønn "MS" latency in-game mens andre ganger går den opp i full rødt asså over 2300ms (For de som forstå hva jeg mener) mens når min bror spiller på sin laptop på sitt rom ved siden av så meg så får han ikke noe lagg i de hele tatt. han spiller bra å har lav latency/ms/ping

Jeg har prøvd med nettforsterket (Funket i en periode) jeg har formatert pcen nå nettopp, uten noe hell!

Jeg blir snart gal, da jeg er veldig glad i å spille å vett snart ikke hva jeg skal gjøre når min datamaskin har så ustabilt internet! pcen min er Alienware x51 R2, den ble kjøpt i sommer 2013..

av å til så kan jeg spille spill i en periode men får små lagbølger for så gå til skikkelig lag som de ikke går an å spille til, når jeg bruker nettlesere så merker jeg ikke at internette er noe spesielt tregt!

Noen som har peiling på hva dette skyldes å hva jeg kan gjøre?? er det nettverkskorte som begynner å ta kvelden eller hva er dette for noe??

Tok nettopp en speedtest på internett som jeg har gjort flere ganger, men denne gang så fikk jeg den på (nedlasting) 17,56mbps og opplasting 3.11 mbps og pin 32ms

har blitt fortalt at familien min betaler for cirka 25mbps i nedlasting, (husker ikke helt konkret) men rundt der