View Single Post
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Igjen jeg admirerer engasjementet men du er en smule naiv om du tror å sende mailer, uansett hvor mange, med en link til EN studie som sier i mot dagens oppfatning av hvor dårlig egnet man er til å kjøre når man er påvirket av cannabis.

Selv med en stor metastudie så tror jeg eposten fort ender i søppelpost-mappa. Det er derfor jeg nevnte lobbyisme, politikere og større tiltak enn å bare sende en mail.

Men du skal ha lykke til
Vis hele sitatet...
Åhhh nei du har misforstått heeeeelt.
Les en fra første post der hvor der står NEXT.

Jeg har aldri sagt et ord om å skrive e-post noen steder.
Her er det snakk om at hvis du er siktet for å kjøre i cannabis-tilstand.
Altså hvis du skal i en rettssak.

I rettsmøte skal du presentere denne informasjonen som dokumentasjon på at blodprøver ikke kan brukes.
Det som er viktig her - informasjonen du presenterer må listes med kilder under "dokumentføring".
Det vil si at da MÅ dommer og meddommere gå igjennom all informasjon og ta stilling til det.

Da er det ikke mere snakk om hva tror, syns og mener.
Du som intellekt får ny viten presentert foran deg som avgjør fremtiden til annet menneske, du vet at loven vi har er basert på manglende viten fordi det har siktede dokumentert ved å sitere FN's tidligere og nåværende klassifisering av cannabis.
Da gjenstår det bare å gå igjennom forskningen slik at du kan ta stilling til bevismaterialet.
Enten er du dum eller så du ikke dum, det menneske som ikke er dum vil få noe tvil til blodprøver. logic states so.
Sist endret av Utvandrer; 5. november 2023 kl. 13:33.