View Single Post
Sitat av Mumrikken Vis innlegg
Ærlig talt.. De fleste jeg omgås, meg inkludert, har endt opp som psykiske vrak etter å ha vært innrøyka i noen år. Man merker ikke at det er røykinga som er grunnen før man har gått ut av bobla. Kutt ut røyken før du tar det videre til psykolog, så kan du se om det er det problemet kommer av. Forstår psykologene godt.
Vis hele sitatet...
Hva er det du argumentere imot egentlig? Jeg skrev at jeg ikke tror alle psykologer mener rusen alltid er roten til problemet. Ikke at det ikke kan være det, eller at det ikke gjør det mye verre. Og takk for tipset, men jeg har ikke rørt en joint på 15 år og går til psykolog.


Sitat av Mumrikken Vis innlegg
Man lager det livet man selv ønsker. Hvis du vil ha et bedre liv, kutt ut knærk-vennekretsen og rusen, gå til psykolog og få livet på stell. Folk har blitt så psykisk hårsåre at det er helt vilt. Man up.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener, og det er viktig å ta ansvar. Men dessverre er det sånn at både andre folk og tilfeldigheter kan bestemme ganske mye av hvordan livet ditt skal bli, og det er litt lettvint å bare slå fast at folk er psykisk hårsåre fordi de ikke klarer å fikse livet slik du gjør.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg burde kanskje ikke ta så spontane valg. Bedriften er allerede underbemannet, så hvis jeg forsvinner, vil ikke jeg møte mange blide fjas når jeg er tilbake. Må vurdere akkurat det der.
Vis hele sitatet...
Du trenger jo ikke å komme tilbake, du kan være sykmeldt til du faktisk er frisk nok til å stable deg på beina et annet sted. Har du grunnlag for å være sykmeldt er det vel ingen grunn i verden til å si opp i stedet.
Sist endret av *pi; 6. februar 2020 kl. 23:09.