View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nøkkelen er rett og slett å finne motet og ta tak i ting. Mumrikken har mye rett føler jeg. Problemer hadde jeg før cannabis, det var grunnen til at jeg begynte, og det hjalp, men nå går det i motsatt retning. Det er ikke snakk om å være psykisk hårsår, vi har alle forskjellige gener, erfaringer og oppvekstmiljø, noen er heldige på det frontet, andre - ikke så mye og må dermed jobbe ekstra hardt for å holde skuta flytende.
Vis hele sitatet...
Det er definitivt ikke lett å slutte. Iallfal ikke med tanke på tankegangen man får i ettertid, hvor man craver spliff og prøver å finne unnskyldninger på hvorfor det er greit å røyke.

Jeg begynte selv å røyke på grunn av sosial angst og en litt hard oppvekst, det var et behagelig sted å rømme, en egen zone uten mye tanker og dritt. En dag etter mange år innrøyka innså jeg hvor mange år som var kastet bort på røyking, det var vel det som var oppvekkeren jeg trengte for å få motivasjon.

Da jeg sluttet, tok det vel om lag to uker før nattsvetta gikk over, en måned før marerittene roet seg ned, og et par måneder til for at psyken begynte å komme tilbake til normalen. Når jeg kom tilbake til normalen, begynte jeg endelig å føle naturlig "glede" igjen, en livsgnist jeg ikke hadde følt på mange, mange år. Det var helt fantastisk.

Distansierte meg fra mine "fellow stoners", begynte å fokusere på jobb og privatøkonomien, og begynte å bygge opp alt jeg hadde revet ned etter flere år som innrøyka.

Det er helt vilt hvor mye weed egentlig fucker deg over, uten at du merker det i det hele tatt. Du kan fint slutte, må ikke nødvendigvis være siste gang du røyker. Men slutt først for å rette opp i livet ditt, og ta en heeeeelt edru avgjørelse på hva du vil med livet. Du har et liv, ikke kast det bort.

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Seth Rogan er blant en av den mest komfortable typen jeg har sett.
Vis hele sitatet...
Ta en tur på DPS og se hvordan våre kjære røykende landsmenn har det. Definitivt ikke like komfortable som han.
Sist endret av Mumrikken; 6. februar 2020 kl. 22:48.