View Single Post
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Kjenner personlig 2 stk som har mistet lappen pga de har innrømt til psykologen at de tar seg en blås på kveldene de ikke får sove.
Vis hele sitatet...
Ja det var egentlig ikke det jeg mente å stille spørsmål ved. Men at psykologer alltid mener rus er roten til de psykiske problemene og ikke omvendt, det stemmer ikke helt med mitt inntrykk.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Entropi: Sykemelding i den jobben jeg har nå er uaktuell, selv om den er lovpålagt. Arbeidsmiljøet er giftig, preget av baksnakking og intriger (eller så er det mitt paranoide hode som krydrer opp hverdagen), med mye sosial omgang. Tror nok at mange av mine plager kunne ha blitt bedre hvis denne jobben var ute av bildet. Men jeg er dessverre nødt til å ha mat og tak over hodet
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som du blir friskere av å være der. Men bli nå heller sykmeldt enn å si opp vel, i første omgang? Hvorfor er det uaktuelt?

Benyttet tråden til å lufte litt ut, beklager for syting. Tror kanskje at jeg burde slutte i jobben, slutte med hasj og søke behandling etter tre måneder, da er jeg sikker på å være ren. Kanskje hodet faller på plass ila abstinensmåneder, eller så faller den helt av.
Vis hele sitatet...
Søk med en gang du, er ikke sikkert du får behandling umiddelbart. Du trenger ikke si alt du tenker første time hos psykologen, ta det etterhvert som du er komfortabel med det.