View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
oppgjennom åra mine som kjent misbruker så spurte vel hver nye lege/psykiater/spesialist osv om jeg kjører, og alltid blitt spurt i sammenheng med rusen.

nå har jeg valgt og ikke ta lappen engang da jeg sliter med rus, men pga hvordan jeg har blitt spurt så altfor mange ganger er jeg rimelig sikker på det er for å sikre andre folk i trafikken, så den lappen ryker nok fort om feil person får vite noe selv om du er 100% forsvarlig i trafikken.

det sagt så er det ikke mye vits med psykolog om du ikke kan være ærlig, men finner du en god match kan det være du får godt utbytte av det uansett, selv med noe slitsomme hvite løgner.

hva med en pause på cannabis? da kan du slippe lyvinga mens du jobber med hue og slår to fluer i en smekk?
toleransen blir borte, du blir klar i toppen og vil kunne jobbe mer effektivt med den, osv osv..?
Vis hele sitatet...
Absurd: Ja, jeg har en sterk mistanke om at hasjen hiver bensin på bålet, så forslaget til Munted Artist er nok det beste. Problemet er at jeg blir til en blodtørstig nazi-psykopat i ukesvis etter slutt. Jeg blir garantert å angripe sjefen med hammer hvis jeg slutter. Det er ikke snakk om å vise seg ute i samfunnet i den tilstand. Jobben ryker nok ganske fort.