View Single Post
Sitat av ghostly Vis innlegg
Hei! Vært på noen turer og fått med meg litt, da. Alt er plukket på et beite jeg vet at det forekommer mye flein. Har dessverre ikke bilder hvor skivene synes og kan heller ikke ta nye bilder da jeg er supertreig og soppen allerede er tørr. ;P

På forhånd takk!
Vis hele sitatet...
Endelig begynner vi å se fremgang på bilde-kvaliteten, jeg kjenner jeg blir gladere for hver gang jeg skal identifisere! Alt du har er flein, så håper jeg at folk kan lære av dine bilder. Kan gjerne ta flere bilder av nr. 46. før du kaster den i deg.

Sitat av 420blazeit Vis innlegg
Vi dro ut enda en tur, tror vi var heldigere denne gangen. Ganske sikker på at de øverste er flein, mer usikker på de nederste. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Alt utenom 5 og 9 er flein for sikkert, så ta nye bilder av disse to. Ta bilder som han over deg.

Sitat av neiass Vis innlegg
Jeg var ute å plukket i dag også. De soppene jeg fant ble funnet på et stort jorde og en beitemark for sau. Jeg tror selv at alle disse soppene er flein, men er lurt å være på den sikre siden, så jeg spør dere som har peiling.]
Vis hele sitatet...
Det var så dårlige bilder at jeg bare bladde raskt igjennom for å se om det var noen som kom tydelig frem som flein. Du har flere sopper av riktig type, men mesteparten er for maltraktert og/eller tørket at jeg holder meg unna å identifisere soppene dine denne runden. Bildene var ute av fokus og generelt sett dårlige.

Edit; Hadde åpnet tråden for 1t siden uten å ha oppdatert den ettersom jeg redigerte et bilde. Ninja'd by #mentalmelt
Sist endret av SoppVandreren; 8. oktober 2015 kl. 00:44.