View Single Post
Sitat av makkapakka Vis innlegg
Langt ifra dødelig dose, da skal du spise mange kilo, men mye spiselig er dødelig i kilo dosering

Å spise mer enn 5 gram fleinsopp er absolutt ikke å anbefale. Da skal du vite hvor du er på vei og ha gode "hjelpere" på reisen.

Vi er to kompiser som pleier ofte å overskride 10g flein hver. Å få kontakt med andre entiteter skjer hver gang på så høye doser, ihvertfall etter min erfaring. Itillegg blir tid og rom oppfatningen snudd på hodet også litt til, muskel kontroll,språk og tale opphører helt.
Ayahuasca er det eneste som kan toppe en slik tripp for meg.

"After effekten" dagene etterpå kan bli litt plagsomme om du ikke legger opp til det, da pupillene mine er store som f i 48 timer etterpå, og musklene er ikke helt med, så gangen blir litt sjanglete, men ikke noe jeg ikke takler

Å bli permanent sinnsykt på slike doser vet jeg ingenting om og tviler, men kan godt forstå at en person som ikke er vant med psykadelika kan får varige arr i psyken hvis den personen ikke vet hva han/hun går til, eller at personen har lidelser fra før, som ikke bør kombineres med psykadelika. Alle "lander", men erfaringene har du med deg resten av livet, positive og negative.

Over 5 gram flein, bør hodet være sortert og psyken sterk.
Vis hele sitatet...

Andre entiteter - hva skal det bety? Er du inne på jungiansk psykologi nå?