View Single Post
Hei og god jul! Dette blir mitt første innlegg på freakforum, men jeg har vært en del ganger innom og lest.

Kjøpte akkurat i vaterlandsparken fordi jeg hadde dårlig tid og det var litt sent på kvelden. Kjøper aldri for mer enn 200 der, siden hustlerne har blitt ganske flinke. Fikk en klump på 1.3 fake og og 0.4 ekte hasj. Den fake bobler, så ut som myk svartings og lukta ekte siden han også hadde ekte i hånda. Jævlig irriterende fordi jeg har hatt en nykter jul og ikke røkt pø 9 dager.

Hadde jeg hatt bedre tid så hadde jeg heller stått og ventet på noen jeg hadde funnet i brugata. Fordi jeg blir aldri buffa av norske "junkies" i brugata. (Mener ikke noe fordomsfullt med bruken av begrepet "junkie". Jeg har tilbragt mye tid med folk som har tunge rusproblemer og vanskelige live, og jeg må si veldig mange av de har vært fantastiske mennesker og gitt meg gode opplevelser. Jeg bruker ofte det begrepet om meg selv også)


Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Brugatahasj er som regel mye bedre. Narkisene der selger det de røyker selv, og de vil ikke røyke dritt.
Vis hele sitatet...
Nettopp!