View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fulmen Vis innlegg
JP er en ræv som har meninger om alt han ikke har peiling på. Han var professor i psykologi, hvilken forutsetning har han for å si noe om dette?

Før jeg gidder å bruke mer tid på dette, hva regner du som beviser? Hva skal til for å overbevise deg?
Vis hele sitatet...
Jordan Peterson hadde ikke noe med saken gjøre. Jeg bare nevnte at jeg har hørt han diskutere de. Denne tråden handler ikke om han.

Det jeg derimot skulle ha lært eller fått lagt frem er bevis som sier at kvinner tjener mindre enn menn for samme jobb osv. Jeg har og nevnt at hver gang jeg ser en debatt eller diskusjon så kommer det ikke annet enn påstander fram, og grunner til at de påstandene ikke stemmer tilbake.

Jeg sitter ikke med fasiten her og det er så utrolig mulig data så er det i det hele tatt å finne en systematisk underbetaling av kvinner fordi de er kvinner? Det skjer jo seff fordi noen er rasshøl og det har skjedd meg, men jeg vet ikke om det var fordi jeg var mann. Jeg går i ring nå føler jeg.

Kanke noen grave opp et eller annet dokument fra Einar Gerhardsen eller noe som sier at ikke faen om kvinner skal tjene det samme for menn samme hvor like de er