View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har snakket med de angående medisinsk verdi, da jeg har sykdommer som bedres av cannabis, og har lenge ønsket å kunne få CBD på resept. de fleste i familien er jo som den eldre nordmann flest; hasj er faenskap som åpner veien til å ende opp å skyte heroin og drukne i ditt eget spy, men jeg har heldigvis et par famliemedlemmer som har et litt mer åpent sinn.

min mormor synes at cannabis er verdifull medisin som folk skal ha tilgang til, dvs. hun er ikke for legalisering for alle, selv om hun anerkjenner at alkohol er mer skadelig, da hun ikke synes det er nok forskning gjort enda, men hun ønsker i det minste at de som trenger det skal kunne få det. min mor er også i samme båt, kanskje ikke så overraskende når hun er oppdratt av en åpensinnet dame. de begge vet om bruket mitt, jeg fortalte det til de en stund etter jeg begynte, de hadde kommentert så mye om hvor frisk og rask jeg virket nå, og sa i starten bare at jeg hadde begynt med ny medisin, men åpnet meg etterhvert, heldigvis til to personer som da bare var glade for at jeg har funnet noe som har gitt meg livet tilbake.