View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og en idiot tulling jeg kjenner fant på at vi skulle gjøre brekk i en garasje, og andre steder. Vi var først andre steder, men var ikke mye der.
Så gikk vi inn til den garasjen som han idioten har stjålet fra før.
Var der ca 15-30 min, scouta ting, skøyter,motorsag, rett og slett småting. Garasjen var åpen, så virka som eierne venta på neste tyveri i min oppfattning egentlig. Partern min har lagt all skylda på seg selv fordi han visste det var dumt å dra til samme sted som han har stjålet fra før, en gjenstand. Det lå alt fra dyre sko, til verktøy der.
Så kommer eieren og dattern, veldig aggresiv, "partnern min kommer unna" med et slag i magen fra en stang når han løper.

Jeg satt der rolig, slang fra meg skrutrekkern fordi eiern ble nervøs.
Det er forståelig fordi han ikke vet hva jeg var kapabel til. Og han sa hvis jeg prøver å stikke eller bevege meg så skal han banke dritten ut av meg med den sværa stanga / spaden han hadde i hånda. Følte meg veldig truet, (fortjent) Politiet ankommer, eiern sa også at han gir faen om han må i fengsel akk nå. han var super pissed. Politiet ankommer, jeg gir personalia, snakker om min situasjon, litt rusproblemer, lang rushistorikk, lenge siden, jeg gjorde noe lignende. Jeg sa først at jeg bruker min rett til å holde kjeft, men tenkte det var lurt å være høflig og snakke litt med dem. Ingenting ble stjålet med, alt er der enda i garasjen. Men vi blir anmeldt av snuten og blir avhør. Jeg spurte betjenten om hvordan straff det evt blir, han sa at det blir nok bot. Jeg vil ikke i fengsel, aldri. Derfor jeg ikke dealer stort eller gjør brekk til vanlig, men han sleipa dritten av en kompanjong vet jeg har lite penger, og påvirka meg til å bli med........ Jeg innrømte til Politiet at begge av oss gikk inn for å se etter gods, jeg innrømte at jeg var påvirket av amfetamin og xanor, og at jeg har tidligere saker, jeg sa litt info om han idiot makkern min, men ikke mye som de ikke vet... er jeg ganske sikker på. Ja så kjørte politiet meg hjem. De dro selvfølgelig til det grådige kjøtthuet og lot han beholde flere brett med benzo ulovlig... utrolig hyggelig fra politiets side. Men får jeg noe gratis for å være med risken? Nei det kunne jeg bare glemme, jeg hater han nesten, faens JUDAS! Men ja. Det blir vel avhør snart, hva gjør jeg da? Det blir vel ikke fengsel?
Skal jeg bare ringe advokaten min fra tidligere saker å ta han med inn med engang, eller skal jeg dra dit alene, og plutselig nekte for alt. Er vanskelig situasjon det her og setter pris på råd. Hilsen Anonynom kar.