View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok nå har jeg lest hele hendelsesforløpet/historien og det det kan høres ut som har skjedd er at navn navnesen ringte kompisen din fordi noen hadde observert han i en bil som kanskje eller ikke kjørte dårlig. Har nok ikke vært sånn av kompisen din og navn navnesen på stasjonen hadde et plott mot deg fra starten av.. Kan du ikke bare spørre kompisen din om hva navn navnesen sa når han ringte? Hvis han sier at det var en annen med samme navn så ber du om å få det nummeret som ringte sånn at du kan slå det opp selv, du vet fra før at det nummeret som ringte kan slås opp på google siden det var sånn du så navn navnesen sitt navn på skjermen den dagen.
Det kan ha vært en annen med samme navn og det kan ha vært navn navnesen som i utgangspunktet var ute etter kompisen din eller bilen kompisen din satt på med fordi noen hadde ringt inn eller politiet trodde det var smugling på gang. Ern tatt med to etasjes plantasje er han mer interrssant å følge med på enn deg for politiet men er du sikker på at det er sant? Det burde stått i avisa, i nord skriver de jo om små beslag om 1-2 kg og lager forside sak av mindre ting enn to etasjers hasjplantasje. Det der hadde stått om i Oslo og.. Men okei samma det! Det jeg mente med samme smak som hos tannlegen er at vannet der smaker medisinsk uten medisiner i, og det i arresten gjør også det.
Om politiet tør å dope deg etter legen har lagt du ikke er påvirka er rart men jeg utelukker det ikke, man blir mer enn litt sliten på sub men det som kunne vært interessant er hvor fort konsentrasjonen skilles ut i urinen. Om man kan se det umiddelbart etter inntak trodde det tok noen timer? Hadde sjekka opp i frøene fra baguetten også