View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok meg tid til å finne og lese posten din i Hvordan har du det-tråden. Det er veldig enkelt å lure på om du ikke er paranoid, at navnet kompis snakka med og navnet på politimannen er det samme er en stor tilfeldighet, for hvem faen ringer politiet helt åpenlyst mens man sitter rett ved siden av den man ryster på samme hvor mange koder man snakker i.... Men vet du hva Kjell jeg tror deg. Jeg har opplevd så sjuke ting med politiet i nord sjæl, ting som får meg til å høres ut som den sjuke men som ville blitt bevist om man hadde en mill til å sette igang granskning mot dem. Jeg kjenner en advokat som meldte seg ut av en sak i nord fordi han aldri hadde sett så uproft og uetisk arbeid hos politiet før. Vannet som tappes fra dispensere og fylles i de tynne små plastikkoppene kan smake litt medisinsk og jeg tror det er pga vannet er lagra på plastdispenser eller noe med den tynne hvite koppen å gjøre. Vann hos tannlegen smaker likt, så kanskje det har vært kompisen din som dopa deg eller politiet som kjeda seg så mye at de måtte ha noe å gjøre. Det er noen ekte psykopatjævler blandt dem det er hvertfall sikkert!
At du forteller om traumer i etterkant gjør at jeg ikke vil avfeie historien din. Man kan alltids spekulere i motiv og tillitt og s'nær men fuck it har som sagt opplevd helt ville greier med dem sjæl og vet at de ikke feller noen tårer for uskyldig anklagd eller uskyldig dømte.

Du bør snakke med en psykolog om traumene dine asap før det brenner seg fast og plager deg i mange år. Hvis du er redd for å ikke bli trodd trenger du ikke fortelle hvem som dopet deg, bare at du ble dopet og sliter med traumer. Faen heller ass fuck! Blir det sak ut av så har du psykologen på laget og kan vise til rusfri historikk og plettfritt rulleblad, gå gjerne til anmeldelse av ukjent gjerningsmann for å dope deg og kjør saken fullt av prinsipp!