View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du over her som skriver om å dele ut rent utstyr: jeg er så enig. Hver gang jeg tenker at jeg skal slutte og må kvitte meg med resten av det sterile utstyret så gir jeg det bort til folk jeg vet som har bruk for det. Men så sprekker jeg og kjøper nye sprøyter hele tiden... det er ikke noen vane å gå i søpla så langt har jeg ikke sunket før.
Kondolerer så mye med kjæresten din, det er en tankevekker for oss som fortsatt er i live og fortsatt bruker.


Det med operasjon av hjerteklaffer pga skyting av dop var jeg ikke klar over at var mulig. Leit å høre kompis! Håper det går bra med han i dag.

Jeg skyter bare subutex som kommer fra emballasjen men vet at skyting ikke er heldig overhodet. Men jeg fikk meg noen tankevekkere nå takk for det :-)

Har noen tilfeldigvis noen tips til å trappe ned fra 7-8 mg daglig til 2
Mg på et par uker? Er det ikke fra 2
Mg og nedover som er den verste biten egentlig?
Vis hele sitatet...
Det er det, og det har sikkert reddet mange armer og ben fra å ikke tåle dagslyset igjen om ikke annet, men desperasjonen, det maniske rådyret som kommer frem når folk gjennbruker nåler og pumper i ren desperasjon på å få i seg det som tilslutt er den kjipeste smellen sikkert, det er veldig greit å vite at du denne gangen gjorde at personen kanskje ikke ser ut som å ha låst seg inn i ett vepsebol, og fått blåmerker og sår over hele linja.

Ang subutex skyting. Invester i micronfilter, hjulfilter/wheelfilter osv, kjært barn har mange navn. Det er en tragedie at slikt ikke blir delt ut på ethvert apotek i ett land som Norge. De sparer også mange liv og amputeringer, operasjoner osv. Er folk som sverger til det etter 1 gang. Når det kommer til skyting av alt mulig egentlig, men spesielt piller.