View Single Post
Sitat av MBTI Vis innlegg
Beste strategien er å prøve å få så høy elo som mulig(for "algoritmen"), da viser tinder deg til flest mulig uavhengig av om du har platinum eller ikke. Tanken bak er at Tinder vil vise frem attraktive folk øverst i bunken. Vanligvis setter de personene som alle sveiper høyre på opp, og omvendt ned. Det er også et par andre ting de setter vekt på, som at man svarer/starter meldinger (begge er positivt såvidt jeg forsto).

De fleste sveiper høyre og samler masse matches de aldri prater med. Da blir man sendt langt ned i bunken.

Så det beste du kan gjøre:
- Sveip minst mulig til høyre, med mindre du tror de har liket deg. Hvis du ser på navnet til personen som sist har liket deg så dukker de ofte opp hvis du lukker apper, åpner, og så sveiper en til venstre.
- Ikke samle på matcher. Start samtaler og svar på dem. Hold det hele ryddig og bare unmatch de som helt klart virker uinteresserte / ikke svarer.
- Åpne appen ofte. Tinder foretrukker aktive brukere og vil sette dem høyere i bunken.

Problemet med boosts/evig swipes fra platinum/guller at man får masse synlighet men at den bare ødelegger eloen din.

Håper dette hjelper noen, cringet litt i det jeg skrev det hele
Vis hele sitatet...
Det visste jeg faktisk ikke. Så om jeg sveiper høyre på alle, så vil det føre til at jeg vil få faktisk mindre matcher/være mindre synlig?