View Single Post
å stå opp for seg selv er noe anet en å legge alt over på noen andre, Jeg har asbergers og rettfedighetssansen har min har altid hvert der.
Kjenner meg igjen i hvordan du tar opp ting med venner. Kjenner helller ikke på noen anger/skam, derimot kjenner jeg at dette var det rette å gjøre og noe jeg ville gjort på nytt dersom jeg hadde turt.
Når jeg føler at jeg har nok klarsignal, skriver, ringer eller tar jeg det opp med personen det gjelder (neste gang vi møtes)
Har mistet 95% av vennenene mine med å gjøre dette. Amfetaminrusen har forårsaket mye av de problememe jeg har i forhold til dette selv om jeg har fått mye skryt av mine evner under amfetamin rus til og håndere dette så har jeg mistet mere enn jeg har tjent denne tiden.
Jeg er også smertelig klar over at lengre tids misbruk av amfetamin forandrer personlighet uten at man selv er klar over det. :Føler ikke selv at jeg har et misbruk.
Bare vær forsiktig med det punktet der du selv føler du ikke har ett misbruk og du faktisk har ett misbruk med amefetamin, er veldig nært. Amfetamin spiser av sjelen din.
Snakker av erfaring
Sist endret av Bitching12; 14. juli 2022 kl. 02:44.