View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg vil være helt kategorisk å si at et relè ikke er leiers ansvar. Et rele slår inn og ut ved behov og bryter en krets. Det er ikke snakk om at et rele trenger vedlikehold. Enten virker mekanikken eller så virker den ikke. Over tid vil mange oppleve at et rele ryker. Ingenting leietaker gjør eller ikke gjør kan påvirke livsløpet - med mindre det er åpenbar hærverk.

[...]

Jeg er bare en vanlig mann, men her føler jeg meg likevel skråsikker på at utleier ikke kan trekke kostnadene for et rele fra depositum.
Vis hele sitatet...
For det første kan eg forsåvidt nok elektro til at eg veit korleis eit rele fungerer, og nok til å sjå at det er meir eller mindre fullstendig analogt med ein brytar (pun intended).

Innvendingene dine gjeld absolutt ting som stikkontakter, termostater og brytarar. Dei fungerer stortsett prikkfritt, men innimellom ryk dei, utan at det nødvendigvis kan påvisast ei klar ytre årsak. T.d. har eg sett termostater for varmekabler slutte å fungere - utan ei åpenbar årsak.

Eg synst det er spennande at du skråsikkert kan avvise det, utan å komme med ein einaste referanse eller kjeldetilvising. Du har tidlegare gjort det samme, i ein tråd om vikeplikt. Nada referanser, du slår kategorisk fast at slik er det, utan rom for tvil.

Eg har for det første vist til kjelder, og for det andre uttrykt ein viss tvil om saksforholdet. Så eg er oppriktig nysjerrig på korleis du kan slå det fast så kategorisk.