View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Det må da være begrenset hva et relé kan koste for at det er verdt å fekte med tomme advokattrussler. Hva med å tygge litt godt på kamelen, kalle en spade for en spade og heller bruke den timen på elektriker å bli ferdig med spetakkelet.

For fremtiden bør depositum inn på depositumskonto. HTU er ikke særlig begeistret for utleiere som tar depositum utenom regelverket og en sånn depositumssak der vil nesten garantert føre frem.
Vis hele sitatet...
Hvorfor siterer du meg og snakker du om kostnader

Det er bare en gratis konsultasjon for å få svar på det han lurer på kjapt, effektivt og med rimelig sikkerhet. Ett bedre alternativ enn å spørre om spesifikke ting som tydligvis er vanskelig å få noe klart svar på her. Jeg har aldri påstått at noen skal "fekte med tomme advokattrusler".

Det handler om å få klarhet i spørsmålet hans om hvem sitt ansvar det er å erstatte elektronikken han snakker om, ikke å "tygge litt på kamelen og kalle en spade for en spade". Aner ikke hvorfor du vrir på hele forslaget mitt og lirer av deg møl som hinter til at samboeren hans bare skal betale uten å vite om det er hennes ansvar en gang.

Så du mener at en elektriker koster det samme som en gratis konsultasjon? Leste du idet hele tatt posten du siterte? Om du mener at hun skal betale kan du ikke heller komme med kilder på at ansvaret ligger hos henne?