View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Prosjektarbeid om rusmidler på ungdomsskolen. Fikk god karakter. Fyrte sporadisk de neste årene til jeg oppdaget speed i slutten av tenårene.

Da ble det et par år med pepper til jeg fikk helt avsmak etter et par psykotiske episoder.

Røyka daglig siden da.
Så ble det jakt etter ordentlig ecstasy i en tid da det var jævlig mye bøff og jeg brant meg gang på gang.

Fant ut at det var mange rc alternativer og holdt på med det på en stund til jeg spiste økende mengder med 5-apb, 6-apb, MDMI og AMT hver dag en jul og endte opp med selvpåført elektrosjokkbehandling hjemme på sofaen. Da var det slutt på det.

Så fant jeg MXE. Holdt på daglig i et par år og kosa meg som aldri før. Det perfekte rusmiddel i mine øyne. Levde den mest tilfredsstillende perioden i livet mitt. Prøvde diverse andre dissosiater og pcp analoger helt til det ble ulovlig og litt etter det. Snut, stuk og helvete et år eller to.
Ble relativt paranoid.

Var fortvila og deprimert over å komme tilbake til den kjedelige tilværelsen uten MXE og ble satt på SSRI.
Ble en hensynsløs person av det, men fikk benzo etter noen år og det hjalp mot disse dårlige tendensene. Tror jeg.
Nå går det i legedop på resept. Litt alkohol og røykings når jeg har det. Raider gjerne apoteket i utlandet for det de har å tilby før jeg drar hjem og er relativt clean