View Single Post
Sitat av Yalla Vis innlegg
Dere må gjerne gå i skyttergraven og beskylde meg for fordommer når jeg snakker av egen erfaring med misbruk og avhengighet.

De beste svarene får jeg fra folk som har erfaring med rus og har lagt det bak seg. De som ønsker å gjøre noe annet med livet enn å ruse seg og skylde på alle andre. Akkurat som i denne tråden så er det ts som blir beskyldt for å være problemet og det er ts som skal tilpasse seg typen sitt rusmisbruk. F*ucked up.
Vis hele sitatet...
Klarte å gi deg Kp ved uhell...

Jeg er en person som har klart å legge rusmidler bak meg, men seriøst, og si at denne personen misbruker rusmidler er veldig trangsynt av deg.. Da kunne du sagt at alle som liker og kose seg med en pils en gang i blant har ett alkohol problem. Det er jo Ts som har ett problem i denne situasjonen, det er hun som sliter med tanken på at typen røyker 1-3 ganger i måneden, det er sykt mye bekymring for noe som skjer 10% av måneden.

Og for og ta meg selv som eksempel, så kan jeg ikke skylde på allverdens personer eller rusmidler for at jeg har ett problem, det blir bare å legge skylda på alt annet enn meg selv. Det er jeg som ikke har nok selvkontroll til å holde på med rusmidler uten at det går utover ett normalt liv og da burde jeg ikke holde på med dette. Kjenner mange som har den mentaliteten med at det er rusmiddelet sitt feil at man ble junkier, men det mener jeg er en veldig dårlig holdning og ha, da legger man skylden på alt annet en seg selv. Alt i alt handler det bare om deg selv og din egen selvkontroll, og i følge det Ts skriver så virker det som om denne typen har mer enn nok selvkontroll til å ta en Jay i ny og ne.
Sist endret av kimmy9gga; 27. april 2018 kl. 09:36.