View Single Post
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Blir selvsagt litt feil å skulle kommentere designet, når dette stort sett ser likt ut som temaet nettsiden er basert på, meeeen gjør det likevel,

Jeg misliker at headeren på undersidene har en helt egen og altfor stor seksjon, hvorpå det relevante innholdet kommer under, helt adskilt på et eget «nivå». Sett bort fra nevnte headere, mangler nesten alt annet innhold et tydelig hierarki. Det som er viktigere burde skille seg mer ut. På f.eks. «Kontakt oss»-siden går alt i ett.

Det er forholdsvis typisk med mange ferdig-temaer, at det ser kjempefint ut på previews, hvorpå man får inn ustylet innhold som ikke ser spesielt bra ut. Denne nettsiden har også særs lite innhold foreløpig, som ikke hjelper.

Logoene på «Partner»-siden er altfor store, og trenger som nevnt over her, mer luft. Gjerne også mer luft mellom seksjonene, og igjen, et tydeligere hierarki, selv om det her tross alt er inne på noe med de varierende størrelsene på overskriftene.

Hvis designet som er på siden nå skal funke best mulig syns jeg man burde gjøre som på forhåndsvisningen av temaet; ha alt på én side. Per nå er det ikke noen vits i å segmentere innholdet over flere sider, da det er forholdsvis tynt. Da slipper man tidkrevende navigering.

Gjør heller om hovedmenyen slik at den tar deg til de relevante stedene på forsiden. Jeg liker egentlig den type hovedmenyer, men du burde også vurdere om logoen skal bli med nedover (kanskje venstrestille den), for med en gang man scroller bittelitt forsvinner logoen, og man glemmer hvor man er.

Jeg liker at det er en gjennomgående blåfarge, men den funker ikke like bra bak headerene med forløpnigen (om det er den). Dog har ikke fargen stor nok kontrast til å indikere hvilken underside man er på, så ville vurdert å f.eks. gjøre skriften fet, eller legge på understrek e.l. i tillegg.

Og som vidarlo er inne på ville det vært en fordel om nettsiden hadde en klarere misjon.
Vis hele sitatet...
Takk!

Det er helt sant at den er basert på det temaet hestia.Skal jobbe med det dere har kommentert på

Sitat av The Riddler Vis innlegg
Det er jo din jobb å finne ut av dette før du setter igang med å lage en nettside? Du må jo få tak i informasjonen slik at du vet hva du skal lage..

Send dem en mail eller kontakt dem på telefon og fisk litt info om hvem de ønsker å rette siden til - de kan ikke forvente mye i retur om de ikke gir deg noen pekepinner på hvem de ønsker å nå frem til.
Vis hele sitatet...

De kontakta meg. Jeg spurte hva de egentlig skulle med den, de svarte at de ville ha en nettside de kunne vise sponsorene sine på, og gi info til evt. nye sponsorer.

De leverte meg innhold og hvilke sider de ville ha.

Min jobb var å sette opp wordpress egt. og sette opp en ny virtual host i apache
Sist endret av FreeMyKiwi; 9. oktober 2017 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.