View Single Post
Sitat av Gufsfraframtida Vis innlegg
"Göran Persson går på tvären mot utrikesminister Margot Wallström när det gäller Rysslands inblandning i Syrien. Han menar att det är bra att Ryssland tar ställning mot IS." … "The former UK Ambassador to Syria state that David Cameron's policy on Syria is wrong and that Russia's is right."
Vis hele sitatet...
Problemet er at Russland ikke bomber bare IS, men alle som kjemper mot Assad. Russlands plan er å sikre Assads maktposisjon, og det gjøres best ved å angripe de mest akseptable alternativene. Både Göran Persson og den tidligere britiske ambassadøren kan få mene hva de vil – du får ikke rett av den grunn.

Sitat av Gufsfraframtida Vis innlegg
Michael Flynn har blitt intervjuet av RT. Helt mot slutten av intervjuet ( etter drøyt 16 minutter ) blir han spurt om DIA-rapporten.
Vis hele sitatet...
Når Flynn svarer på dette, sier han at han ikke har rapporten så han får ikke lest den, men han forsvarer riktigheten av den basert på at de hadde mange folk på bakken i hele regionen som var i stand til å observere hvordan ting utviklet seg, slik at informasjonen de rapporterte var troverdig. Det er åpenbart et nonsenssvar dersom konspirasjonsteorien din om at USA var pådrivere for opprettelsen av IS-kalifatet skulle stemme.

Dette er ikke noe mer enn et godt eksempel på uredeligheten til RT, som klipper og limer dette for å få det til å fremstå som noe det helt åpenbart ikke er. Jeg har jo allerede påpekt at rapporten selv helt entydig omtaler dette som et svært uønsket scenario med potensiale for ekstremt ødeleggende konsekvenser. Du pisker en død hest og har gjort det siden du startet tråden.

Sitat av Gufsfraframtida Vis innlegg
En må huske på, at om man googler på "Michael Flynn/ Syria / DIA", så kommer det side etter side som har tolket det Flynn har sagt i samme retning.
Vis hele sitatet...
Hva så? Hvis du søker på "chemtrails thought control" kommer det side etter side med folk som tror at myndigheten sprayer kjemikalier for å styre tankene til befolkningen. De er idioter. Det er mange av dem.

Sitat av Gufsfraframtida Vis innlegg
Og man finner, så vidt jeg har kunnet se, ikke et eneste sted der han sier at han blir misforstått.
Vis hele sitatet...
Han har vel, ikke overraskende, annet å gjøre enn å tråle Internett etter tullinger.

Om dette er alt du sitter igjen med, ser jeg ikke det store poenget med å fortsette "diskusjonen" (les: du poster linker til artikler eller videoklipp som jeg må lese eller se for så å komme med kritiske bemerkninger til deres innhold som ødelegger eller svekker konklusjonen din).