View Single Post
🍁420🍁
Trådstarter
378
okey, la oss kalle de andre som var med nr 1, nr 2, nr 3, og nr 4, kun nr 4 hadde erfaring med psykedelika, vi tok 1x150ug vær, jeg tok før jeg gikk på bussen for å møte de altså 30min før så min kicket raskere inn, sånn ca klokken 15:00 kom oppturen husker det kilte i kroppen og jeg begynte å le, sånn 5min senere så jeg farger når jeg lukket øynene og at fjellet ble sykt fint så ingen halliser men det ble bare så jævla fint farger og lys ble sterkere, alle rundt meg snakket helt normalt men det føltes ut som de snakket drit raskt, og da kom angsten hadde lyst å ringe 113 men så husker jeg en som skrev i tråden go with the flow så jeg tok på hodetelefoner og tok på musikk å tok meg en sigg så forsvant angsten, ca klokken 15:30 de andre sine hadde kicket inn å rusen ble helt vill, husker vi var en plass i byen husker faen ikke navnet men det var drit fint, jeg så mønstre begynte å filosofere, nr 2 ledde hele tiden så nr 4 ble sur, rundt klokken 16:00 vi tok bybanen opp mot sletten for nr 4 skulle kjøpe hasj, vi kjøper hasjen tar bybanen mot byen igjen, gikk til en plass som nr 4 mente var fineste plassen i byen det synes ikke jeg det var et gammelt hus/bygg med mye skog og sånt rundt synes grafittien på veggen følgte med på meg så det ble skummelt, nr 4 ruller opp en spliff med 05 i her kommer noe av det sykeste husker røyken jeg blåste ut ble lilla og følelsen av hasjen var drit digg med LSDen husker jeg begynte å le og de andre bedde meg slutte å snakke så raskt men klarte ikke og jeg satt å snakket om at man må ha det gøy så lenge man lever og at man må akseptere for å bli akseptert av gud, og at nr 4 ble dritt lei alt maset, klokken 16:45-17:00 nr 4 stakk hem meg og resten tok 1t med buss for å komme til OS (en plass med mye skog) føltes ut som jeg var i en film husker jeg tok meg en sigg å det føltes likt ut som når man sigger på MDMA jeg begynte å tenke over ting her i livet og ingen snakket alle bare så på naturen og om vi snakket handlet det om alle må se dette jeg husker trærene begynte å bevege seg (på en sånn måte at det var vind ute men sterkere) jeg kunne se de levde på en måte, dette syntes jeg var det sykeste, vi tok buss til en plass hvor det er et senter og en bussterminal hvor vi møtte et par jenter som hadde pills så vi fikk et par pils (jeg drakk kun 1øl for jeg ville ikke at det skulle ødelegge tripen vi gikk til et sykkelskur som er ganske stort og fullt av graffiti, husker alt på veggen bevegde seg og at vi lå oss på bakken og tok oss en sigg begynte å le med siggen i kjeften mens vi lo og så mast jeg den jævla siggen mast den inni rett før jeg fikk den i halsen brente opp hele kjeften min, alle rundt spurte om det gikk bra jeg svarte ja, og spurte om vi kunne gå å kjøpe noe vann så stakk vi opp til senteret jeg ble med nr 1 på butikken nr 3 og nr 2 sto ute å snakket med jentene mens vi skulle kjøpe vann, jeg ser nr 1, ta to vann flasker ned i belte jeg fikk så jævla noia jeg aldri har hatt før vi stikker ut av butikken svetten rant fra fjeset så med en gang vi kom ut forsvant all angsten og all noiaen vi stikker opp i en skog hvor hallisene ble helt vill dette blir vanskelig å forklare ting rundt meg bevegde seg jævlig vanskelig å forklare men alt beveger seg så stikker vi ut av skogen etter sånn 20 min, vi stikker til byen jeg stikk hjem popper en xanor å sover.