View Single Post
🍁420🍁
Trådstarter
378
Sitat av colakork Vis innlegg
Du kommer til å føle at du ikke er deg selv. Verden blir stor, åpen og skummel fordi du innser kanskje at du er i live her helt alene med oss andre..

Du bæder ikke så lenge du aksepterer at dette er livet og forstår at lsd tripp bare er en av mange rare opplevelser som blir til hverdag etterhvert som ALT annet.

Har prøvd 100uq,150uq og 300uq non par ganger.

Det mest behagelige var 150uq fordi da var jeg virkelig inni lsd drømmen og de visuelle forstyrrelsene føltes veldig forventet ut.

På 100uq bør du ikke forvente å se himmelen lyse opp eller at stjerner blir levende discolys. Du kan forvente en mer drømmeaktig tilstand med svake visuals og et helt sykt ultra HD syn med bred vision.

Ting ser så levende og interessant ut på 100uq at det nesten er "ekkelt" fordi du føler deg så innihelvetes levende!

Å bygge seg opp mot peak er ubehagelig hvis du ikke er glad i det ukjente men du blir fort kjent med lsd'n etter peak og da koser du deg nok.

Fint tips til hvis du bæder er å gå, bare gå, gå og gå

På 100uq kunne jeg være rundt edru folk uten å vekke oppsikt mens på 300uq så måtte jeg løpe inn i huset på natten fordi jeg var sikker på at stjernene levde.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for drit bra svar colakork. Men jeg har sosial angst funker det best å være alene eller med en venn. Hvor bør jeg oppholde meg i skog eller sentrum.