View Single Post
Yo, håper det går bra med deg!
Dette har skjedd med meg også...
Jeg tok MDMA x2 dager på rad en gang, ca 0.8g på fredagen og 1.3g på lørdagen i tilleg til en del alkohol og litt weed..
Jeg var på besøk hos en kompis så gikk på skole ganske langt ifra hjemme (7timer ca) så jeg tok toget ner til han og vi skulle no kose oss en helg.
Når søndagen kom, var jeg jævla dårlig, trodde egentlig bare jeg var jævla fyllesyk, men var så jævla kvalm og svimmel i tilleg.
Spydde på toget og på ferja...
Når jeg kom hjem tenkte jeg at jeg fortsatt bare var fyllesyk, men så kom dag 2,3,4 og det jeg trodde var ei jævlig fyllesyke gikk aldri vekk... Jeg gikk på jobb som normalt desse dagene, men det var helt jævlig, stakk til legen og tok noen blodprøver og sjekka blodtrykket, og alt var innafor.
Så endte det med sykemelding i 2 uker etterpå... Husker godt hver gang jeg såg meg selv i speilet på badet, så kjente jeg meg selv ikke igjen, og begynte og grine hver gang jeg såg meg selv i eit speil. Trodde jeg aldri sko bli normal igjen, jævla ekkel følelse.. Fikk sinnsykt mørke tanker i hodet. Huska jeg prøvde og røyke litt weed innimellom, men det fucka meg bare enda mer og gjorde meg enda mer svimmel. Jeg prøvde og gå mye tur og trene så mye så energien tillatte meg, men var vanskelig..
Men for meg varte hele helvette i rett over 3 uker.
God bedring.