View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kanskje man ikke vil svare med brukernavn da brukernavnet kan identifisere hvem man er på ekte?

spice ble solgt på ebay, amazon til og med FINN... det var lagt i poser som røkelse og shit.

fikk flere pakker fra nederland, kina, tyskland og england. til og med igjennom toll. det var før spice ble kjent og de endret lovverket.

men men bare å hisse deg opp
Vis hele sitatet...
Nei altså du svarer anonymt eller med bruker, opp til deg det. Men om du skal svare uten en eneste kilde forventer jeg at du har en tittel eller lignende som gir påstanden din tyngde.

Jeg er mere oppgitt enn hissig... Du fortsetter, fortsatt uten en eneste kilde å påstå masse usannheter basert på hvor ting ble solgt og hva du fikk igjennom.

Selv om håndhevingen var slapp og stoffene ukjent var det aldri 100% lovlig da det ble rammet av legemiddellovens § 31.

Men det er bare å fortsette å ljuge om fakta, mens du baserer seg på egne anekdoter

Jeg kjøpte hasj en gang, og selv om jeg gikk rett forbi politiet etterpå, stoppet de meg ikke, så da antar jeg at det var lov?

Er det nivået vi ligger på?
Sist endret av knert1; 12. juni 2021 kl. 17:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.