View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om.du mener at pillene er falske fordi de ikke er produsert av et legemiddel firma så er det en rimelig konklusjon. MEN at de derfor ikke inneholder det virkestoffet de skal, det er en annen sak, har spist mye Rivo og Ksalol og det er som regel null problem med funken. Har selv fått sobril på respet, og selv om jeg har spist 50-60 mg av de, har de ikke kunnet måle seg med rivo og ksalol i funk.

Det er jo bare til å se på nyhetene nå, Rivotril ligaen som ble rullet opp i Ungarn, som stod for så og si all innførsel av Rivo på glass til Norge. Alt dette var laget i et lab i en privat bolig, MEN de inneholdt Clonazepam. Så selv om pillene er falske i den forstand betyr det ikke at du ikke får det virkestoffet du er ute etter. Har aldri opplevd å kjøpe rivo eller xanax på gaten som ikke har funket slik det skal.
Vis hele sitatet...
Ja det mener jeg!
Kjøper du en Canada Gooes eller Hermes genser fra Italia eller Kina som ikke er laget på fabrikken til merket du handler fra så er det falsk,fake uekte!!!

Ja det kan inneholde samme virkestoff men det er fake produkt.

Du tenker nok på "bøff" nei jeg mener ikke at alt som selges er bøff, selvom det er en del bøff der ute også.

Håper du forstår poenget mitt , tror det er udiskutabelt