View Single Post
Sitat av Motorcross Vis innlegg
Giftige planter har vi også....alt kan ikke være perfekt må være balanse noe helbreder noe dreper

Men menneskeskapte kjemikaler er ikke annet en gift I naturen har man ivertfall enter gift eller helbredende ikke noe Blanda piss med risker
Vis hele sitatet...
Sitat av Motorcross Vis innlegg
Du vil merge enorm forskjell på deg selv om du kjøper masse urter fra helsekost lager det om til drikke å lever på det I minst 2 dager, da vil du få så mye energi at du ikke kan drikke det etter kL 8
Vis hele sitatet...
Er dette argumentet ditt for at alt menneskeskapt er gift og faenskap? Enkel og grei placebo? Den er god.

Husk nå at det er en hel bransje som tjener ville mengder penger på denne tankegangen her. Det fremstår slik du legger det frem nå rimelig ukritisk

Sitat av hallohallohallo Vis innlegg
Det er flere punkter her:
1. Covid er svært ufarlig statistisk, ekstremt ufarlig for yngre mennesker. Joe Rogan var bare en av de som har påpekt at det ikke gir noe mening for en ung person å vaksinere seg. Noen nevner langtidsvirkninger, men som mye annet med Covid virker dette svært diffust, og jeg husker man begynte å snakke om senskader noen få måneder etter mars 2020, altså virker dette lite troverdig i mange tilfeller.
2. Hele opplegget med at vaksinen ikke beskytter helt, men bare delvis, og at man må vaksinere seg for andre, stinker lang vei, som det meste siden mars 2020. Det er en veldig autoritær tankegang at man må putte noe potensielt farlig i kroppen for samfunnet. Jeg er for solidaritet og alt slik, men det finnes grenser. Hvor er min kropp, mitt valg-gjengen nå?
Vis hele sitatet...
Når i alle dager ble Joe Rogan talsperson for medisin? Misforstå meg rett, jeg liker han, men dette var merkelig.

Hvordan får du det til å bli merkelig at man vaksinerer seg for de svakeste i samfunnet som ikke nødvendigvis kan ta vaksinen selv? Dette er jo total konsensus, og vi har tatt hånd om og fått kontroll på flere forferdelige sykdommer med denne metoden her. Det gir ikke mening, og det tror jeg du merker også mtp. At ditt eneste argument er at det «stinker lang vei» og «dette er en autoritær tankegang».

Tåpelig sammenligning med kvinner som ønsker tilgang på abort og dette her.
Sist endret av Door145; 10. juni 2021 kl. 03:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.