View Single Post
Jeg er en ungdom på 19 år som sliter veldig. Jeg sliter psykisk med angst etter å ha blitt mobbet i 7 år. Ble banka hver dag, psykisk nedbrutt, og forsøkt drept. Skolen ville ikke tro meg og gjorde ingenting for å stoppe det. Jeg går nå hos psykiater, som mener jeg kan ha sosialangst. Jeg har prøvd å komme meg igjennom vgs 2 ganger np, kom så langt som til vg2 før jeg fikk så enorme panikkanfall at jeg ikke klarte å møte opp. Flytta til en ny by hvor meste parten av familien er fra, bortsett fra mine nærmeste, det gikk bra i 3-4 måneder før det samme skjedde, ekstreme panikkanfall om morgenen før jeg skulle gå på skolen slik at jeg fikk alt for mye fravær.

Jeg sykemeldte meg i desember på grunn av dette. og flytta tilbake til byen jeg vokste opp i hvor min mor, far og mine kompiser bor. Denne byen er knøttliten og rykter sprer seg som ild i tørt gress. Jeg har alltid vært litt annerledes og er ikke spesielt attraktiv, 170 høy og har vært veldig tynn, selv om jeg begynner å legge på meg en god del muskel, er også rødhåra med nesten helt usynlige øyenbryn. Folk peker å ler av meg på gata, sender meg meldinger om hvor stygg jeg er, sier jeg ser ut som en 12 åring (jeg har litt babyface).

Fikk kontakten med en gammel kompis som basically ser ut som en supermodell, høy, mørk med utenlandsk utsende. Vi går mye sammen, men han går hele tiden å snakker om det perfekte livet hans, tjener masse penger på crypto, vasser i damer og skal snart kjøpe hus i en alder av 20. Når jeg snakker med han om problemene mine sier han bare ''bro alle er litt deprimerte i blant, bare slutt å vær det!''.

Jeg fikk kontakt med ei jente på min alder for litt siden, hun var way ut av min league, legit en 8-10er. Hun flørta faktisk litt med meg, og det var første gangen i mitt liv at jeg har fått noe som helst oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Matcha med henne på tinder, og hun kalte meg søt osv, flørta litt tilbake og hadde planer om å møtes. Dette var sykt fint helt til kompisen min fucka det opp. Han visste at jeg var sykt keen på henne men likevel begynte han å snappe henne, flørte med henne osv. Nå snakker de hele tiden.

Føler meg sykt deppa, vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre lengre, alt bare skjennes noe sykt håpløst.