Tråd: Propaganda
View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du nevner... veldig mye du mener skjer, veldig lite konkret. Du nevner for det første ikke hva det var som var så sjokkerende, eller eksempler på noe av det du nevner, og jeg synes ikke posten din gir veldig mye mening uten dette.

Er målet ditt å få istand en ordentlig diskusjon her? Hvis ja, bør du utdype det du sier med eksempler og kildehenvisninger som ikke er en video.

På generelt grunnlag vil jeg si: hvis du ser på "MSM" som "aktivister" bør du antakelig ta en nærmere titt på alle ikke-MSM også. Jeg sier ikke at du *ikke* skal være kritisk til MSM... men ikke-MSM har, per definisjon, bokstavelig talt, oppstått spesifikt for å formidle *sin* agenda utenfor det eksisterende systemet.

Akkurat som du er kritisk til MSMs agenda, bør du også være høyst oppmerksom på den motsatte siden. Og, jeg tillater meg å hinte til det: kanskje litt mer kritisk enn du er nå.

Grunnen til at jeg sier dette er at gruppen du refererer til, Project Veritas, er en regelrett aktivistgruppe med null troverdighet innen journalisme, som beviselig har publisert regelrett løgn.