View Single Post
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hvordan er det mulig å bruke så mye penger per måned kun i mat?
Jeg og madammen bruker tilsammen ca 9000 kroner måneden, da er husleie (5k) og strøm (ca 1k) inkl. Så, 3k til mat i måneden. Det er også inkl når vi drar ut å spiser.

Uansett. Til topic. Dersom du bor i oslo finnes det flere alternativer til online mathandling, men utifra profilen din bor du i narvik? Disse er da lokale som vistnok skal levere maten på døra.
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig. Må bare starte en plass. Har kjøpt inn masse varer på tilbud og stasjet i fryseren. Idag spiste vi middag til 15 kroner (tilsammen!) 3000 er faktisk det jeg har satt meg som mål. Budsjettprosjektet startet etter en kompis fortalte om hvordan han og dama klarer seg på 3000 kroner til mat i måneden. Idag har jeg kjøpt inn masse fiskepinner på tilbud, og fire 1kg-pakker med nesquick til halv pris. I morgen skal vi på 10-kronersmarket på ICA Maxi for å handle andre varer vi forbruker ofte. Driver og fører ned alle innkjøp digitalt. Er veldig spent på å se hvor mye mindre vi klarer å leve for når prosjektet har pågått ei stund.

Jeg bor forresten i Bergen nå. Akkurat flyttet hit. Har bare ikke oppdatert profilen ennå. *fikse*