View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg opplevde akkuratt det samme da jeg testet kokain de første gangene..
Bekjente hadde skrytt det opp i skyene, og fortalte meg at det var bedre en ecstasy(hah), noe som absolutt ikke sammenlignes..
Slik jeg oppfatter det må du bare drite i å ha forventninger til det. Slapp av, ta en strek og forsett som normalt. Det er da det først begynner å funke. For hvis du kjenner etter så er det NOE som er anderledes. Men i motsetning til speed og ecstasy så er ikke kola noe som sier *BAM* også er man igang.
Man må nesten "lære" seg til å kjenne hvordan det fungerer, faktisk med å prøve det flere ganger.
Jeg vil ikke oppfordre deg til å bruke kola, men å få størst funk - del opp i små streker, og ta heller større etter hvert..
Jeg vil påstå at det er kokain er sinnsykt oppskrytt, dog dette varierer seff fra type til type og blandings forholdene til dealeren..
Ikke forvent eller prøv å sammenligne med amfetamin eller ecstasy. Kokain er noe helt for seg selv.


EDIT: Kokain fungerer ofte bedre etter inntak av alkhol.. MEN: prøver man det første gang på fylla, er det ikke rart man blir skuffa.. Der det igjen slår tilbake på forventningene til stoffet..
Trikset er å ikke ha forventninger.. Det er ihvertfall da JEG har hatt det morsomst.
Sist endret av spQ; 17. mai 2006 kl. 20:22.