View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Lol ja de tankene varer ikke lenge. Men etter en dag med myw trening og stress kjenner jeg at jeg "trenger" medisin, men på normalen dager kjenner jeg ikke det.

Nei skal se på nedtrapping snart. Begynner å bli lei. Men skal ikke gå av, bare ned.

For meg er det uaktuelt å bytte ut familieliv ota subutex. Er redd for å være dårlig igjen idrohomd til det psykiske om jeg går av. Har mer eller mindre tatt opiater daglig siden 19 års alderen med unntak av 3 år jeg var nykter uten samt noen mindre rusfrie opphold, men da er det akkurat som jeg går inn i en stress boble. Mye ble bedre, men selv etter 3 år vil jeg si at jeg ikke levde et liv jeg ville ha rent psykisk pga russug/traumer gjennopplevelse som kun medisinene klarer å dempe inntil videre.

Men skal jobbe med disse tingene nå så jeg en dag kan gå av. Fint du fikk det til da. Veit jeg klarer det selv, men vil ha det bra samtidig. Er ikke vært å gå av for meg om jeg ikke føler meg bra og kan risikere å sprekke.

Sånn som ting er nå tenker jeg det er en 2% sjanse for å sprekke. Uten medisin er det kanskje en 25% sjanse og det er jeg redd for.

Sprekker jeg er det for 10g + hero om uka pluss masse annet sidemissbruk itillegg så tviler jeg på overlever det. Blitt være og være for hver gang og sist var det 4 overdoser på noen uker jeg bare husker brøkdelen av så tenker jeg får gjøre alt jeg kan for å slippe det igjen. Om det betyr noen år eller et årti på sub for det bare være sånn.
. Hjertet mitt er godt og sjekker det ofre pga testosteron problemer. Løper en 30-60km i uka og trener styrke for å øke dopamin og styrke i kroppen.

Nei, er ikke lett å velge hva man skal gjøre og alle er litt forkselkige men det er sjeldent jeg anbefaler noen å gå inn i LAR, med mindre det er noen skikkelig dophuer som bare sitter å jønker til den store gullmedaljen.