View Single Post
Sitat av dvs Vis innlegg
Nå vet jeg ikke om du kun sikter til en ubegrunnet redselen eller en faktisk mulighet, for det du fremsetter er svært urealistisk.

For de som måtte ha denne frykten: Politiet bruker ikke store ressurser på dette. Hvis du røyker en gang i blant, og politiet på et eller annet vis finner ut av dette, er det ikke slik at de setter inn full kommunikasjonsovervåkning, skaffer ransakelsesordre, og fengsler deg på grunnlag av dette. Du kan selvfølgelig være uheldig å bli tatt med noen gram på deg f. eks, men da slipper du stort sett med et forelegg.

Om du kjøper/selger større kvanta, og eventuelt sterkere stoffer er selvfølgelig situasjonen en annen.
Vis hele sitatet...
Skjønner at du er fra en annen del av landet en meg, på de mindre stedene/bygdene så er politiet faktisk helt gal når det kommer til cannabis og andre rusmidler.

De nøler ikke med å skaffe ransakelsesordre vist de tror det befinner seg dop en plass, eller eventuelt folk som er rusa.

Har selv opplevd å tilbringe natta på glattcella for KUN bruk av cannabis..
Noe jeg mener er helt unødvendig da jeg ikke utgjør noe fare for samfunnet når jeg er fjern.

Så hvor du har det ifra at politiet ikke prioriterer å ta brukere vet jeg ikke...
Sist endret av EyesWideShut; 25. februar 2015 kl. 14:38.