View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
401
http://i44.tinypic.com/1h8mbs.jpg


Pån igjen. Denne gangen tok jeg en lapp, 1/3 først ca klokken 00:20 idag, så venta jeg litt over en time og merket ikke så mye. Vil si jeg ikke har noe tolleranse, har ikke tatt noe siden jeg skrev rapporten sist. Så nå kastet jeg innpå resten av lappen så tok altså en hel lapp, og plussa på med 2stk Pinex tabetter. Følte fortsatt ikke så mye, ble litt sånn svimlete til og gå men ikke i nærheten av slik som første gangen, og god følelsen var så lav at nesten ikke merkbar.. så da la jeg meg til og sove.


Jeg sov med laptopen ved siden av meg, med freak forum på og så jeg hadde spotify musikk på øra. Har en egen ture spilleliste med alt fra Sphongle, Vibrasphere, Younger Brother, Carbon based life Forms, pink floyd osv osv...

SÅ plutselig midt på natten, kan ikke huske om klokka var 04:00 eller 07:00 egentlig... men jeg var heeelt nummen i beina fikk dritt noia og trodde jeg var blitt lamm, men bare rørte på beina så gikk det bort, jeg klødde litt også meeen fyyyyyy og fjern jeg var, god følelsen kom som en atom bombe over hele kroppen min og jeg snudde meg på ryggen og har liggi med musikk på i 13 TIMER NÅ, og er fortsatt litt svimmel, dårlig syn og masse eufori.

Nesten gjennom hele peakae som altså var på veeeldig mange timer, når jeg lukket øynene så fikk jeg helt sinnsyke "visuals", akkuratt som om jeg var våken og gikk rundt da, men så åpnet jeg øynene og tok sånn 10-15 sek før jeg skjønte at jeg bare hadde hatt øynene igjen når jeg ikke skjønte noe siden jeg plutselig lå i senga mi når jeg åpna øya igjen... og for det meste med øynene åpne bare twista alt seg og var tåkete, måtte virkelig fokusere for og kunne se... litt tåkete enda faktisk.


En helt sinnyk tur nok engang, og SÅ mange timer, det er bare helt drøyt. Tror faktisk jeg må si visualsene jeg fikk når jeg lukket øynene var bedre enn euforien også selvom euforien liksom er hele greia og grunnen til og ta dette narkotikumet ville jeg tro. Leste forøvrig en power point om subutex/suboxone/metadon fra noe LAR avrusnings piss på nettet under noen søk før jeg tok lappen i går og der sto det at man ikke fikk noen eufori på Suboxone... så litt latterlig at jeg hadde så god følelse at jeg lå på ryggen med orgasme i trynet i 13 timer...

Kan det foresten ha noe og si om man har drukket på forhånd? Jeg begynte og drikke klokken 12:00 på dagen, og drakk frem til 23:00 så var jo litt full når jeg tok lappen også. En annen ting denne gangen var at jeg ikke ble kvalm, første gang tok jeg jo bare 1/3 og jkeg løpte da på do mange ganger og brakk meg... til og med dagen etterpå.


JEG ELSKER SUBOXONE FYTTI FAEN. Skal ture idag og, men så er det slutt, tror ikke det er sunt og ta for mye eller bli avhengi på dette her.

Peace

14 timer, og har begynt og miste euforien nesten hekt nå. Men føler meg som ett nervevrak, ikke helt som en vanlig makka nedtur mee\n bare sliten, jeg er veldig skjelven og sliter litt med og fokusere og se ordentlig, skjelver i stemmen når jeg prater med folk også. Og desorientert npr jeg går... Og så lang har jeg bare gått ut av sengen min for og hente brus drikke og litt lakris godis her inne på rommet i løpet av di timene... tror kanskje jeg begynner og bli litt dårlig og kvalm og. Holder på og duppe av hele tiden, legger meg nedpå stadig vekk og det føles veldig deilig og begynner og drømme veldig virkelig med engang... For ett kjør, tror jeg kommer til og innrømme for bestevenninen min som er som en søster for meg at jeg driver med rus noe ho ikke vet helt, og ho vet alt om meg... tror nesten jeg begynner og havne litt på kjøret nå... små redd
Sist endret av deGrønne Skoger; 14. april 2012 kl. 13:25.