Tråd: Sanna Marin
View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Min egen avsmak for denne Tiktoken er lite basert på rumpeshot og mer på alt det andre som er utrolig cringe: ikke minst bakgrunnsmusikken og en generell følelse av "flaunting" av både status og... vel, andre ting. En kombinasjon av selvglorifisering og å ta lett på selve jobben, et inntrykk som ikke hjelpes særlig av kvaliteten på arbeidet hun faktisk gjør.
Vis hele sitatet...
Enig i dette. Det er virkelig ikke moralsk indignasjon som gjør at jeg synes denne videoen er teit. Den hadde vært helt ok i en annen sammenheng. Og den hadde vært ca like teit uten akkurat det klippet.

At folk legger ut fjollete filmklipp av seg selv i sosiale medier er vel mer regelen enn unntaket for tiden, så det er ikke noe å reagere på. At en statsråd bruker et besøk hos FNs hovedkvarter til å gjøre det, virker litt useriøst. Når hun for få måneder siden måtte stå skolerett for å ikke ha kontroll på bruken av den eksakt samme appen, da begynner det å ligne på litt dårlig dømmekraft. Absolutt ikke noen skandale eller overtramp, bare litt pinlig.

Jeg pleier ikke ha noen blind spot for misogyni, men ser ikke helt at det handler så mye om det her. Vi har da fnist av fleksingen til Bøhler også. Det handler mer om å virke selvsentrert og litt jålete, ikke om sex akkurat.
Sist endret av *pi; 27. mai 2023 kl. 13:25.