Tråd: Sanna Marin
View Single Post
For det første så synes jeg som Marin virker som ei kul og oppegående dame. Mistenker at det kan finnes mer enn noen snev av sjalusi bak kritikken. Dama har hatt det gøy med venner en kveld, drukket alkohol, dansa og funnet på noen sprell. Sånn som mange andre på hennes egen alder. Dessverre så var det noen som ikke klarte å holde private opptak og bilder for seg selv. Synd.

Påstandene om kokainbruk er helt på jordet, det finnes ikke et eneste bevis på at dette har blitt brukt. Den ballen må legges helt død frem til noen kommer med et bilde hvor hun poserer med hvit bart.

Utroskapspåstandene er like latterlige. Hun har dansa med en fyr, kanskje han kyssa henne på halsen, kanskje ikke. Spiller ingen rolle i min bok. Folk må få definere selv hva som er å anse som utroskap. Dama mi flørter og danser så mye hun gidder med andre menn, og så lenge hun våkner opp i vår seng så definerer vi ikke det som utroskap. Marin og hennes mann må få lage egne kjøreregler for deres forhold.

Jeg synes heller vi skal støtte Finnlands statsminister og fortelle henne at det er helt greit at hun er den hun er. Dersom hun begynner å begå lovbrudd så får vi heller gi beskjed.