View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
81
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Du hørres ut som en av de narkisene som går rundt fra ungdomsskole til ungdomsskole og prater en hel del subjektiv og normativ piss om hvordan det hele begynte med en joint.

Hvor har du disse 3 stegene fra? Jeg har brukt, og misbrukt cannabis før og kjenner meg igjen i svært lite av det du skriver.
Vis hele sitatet...
Hva er ugjenkjennelig for deg? hvordan har du opplevd ditt brudd med cannabis?
tror neppe narkiser går rundt fra fra skole til skole å gjør noe annet enn å skremme de vekk fra å teste overhodet! Deres misjon er å drive med avskrekking. ikke fortelle om hvordan det er å slutte med cannabis, da deres rolle er informativt men ikke behandlings relatert. ingen skole klasser blir snakket til som om de allerede er brukere/missbruker og få innfo om hva de kan forvente når de skal slutte! mens jeg sier noe om hvordan det er å prøve å kutte selv når du allerede er en bruker/missbruker, uten hjelp uten. hva ville du si TS kan forvente seg av medisinske og mentale påkjenninger, du som ikke er en narkis som går fra skole til skole og prater en hel dem om subjektive og normativ piss??

så lurere jeg også på hva som får deg til å argumentere på en så nedlatende måte, sett at jeg var en "narkis som gikk fra skole til skole".