View Single Post
Sitat av stranger Vis innlegg
Du står selvsagt helt fritt til å ikke inngå forhold med noen som helst.
Dersom du dømmer mennesker på bakgrunn av det du oppgir i innlegget ditt er det likevel fordommer det er snakk om. Du har fordommer mot mennesker som bruker rusmidler på en slik måte at det ikke er til skade for dem selv eller andre. Akkurat som at andre ikke kunne tenke seg å omgås mennesker som er mørke i huden, tror på Gud, er medlem i AP osv.

Og det er helt greit. Og det er fordomsfullt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alge Vis innlegg
Spør du meg så får du kanskje de beste svarene fra folk som er liberale til rus kontra folk som hater rusmidler og tror alt som heter narkotika er svartedauden

Altså hvordan kan noen med så sterke fordommer og feil faktaer gi ett korrekt svar til temaet??
Vis hele sitatet...
Dere må gjerne gå i skyttergraven og beskylde meg for fordommer når jeg snakker av egen erfaring med misbruk og avhengighet.

De beste svarene får jeg fra folk som har erfaring med rus og har lagt det bak seg. De som ønsker å gjøre noe annet med livet enn å ruse seg og skylde på alle andre. Akkurat som i denne tråden så er det ts som blir beskyldt for å være problemet og det er ts som skal tilpasse seg typen sitt rusmisbruk. F*ucked up.