View Single Post
> implying
sqrt's Avatar
126
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Hvorfor er det mest heterofile menn i militæret? Jo, fordi kvinner er svak.
Vis hele sitatet...
Fantastisk innsats i overforenkle saken. Det kan umulig være en rekke avgjørende faktorer og variabler som bidrar. Kan for eksempel det at majoriteten av menn i militæret er heterofile ha noe å gjøre med at homofile utgjør en forsvinnende minoritet blant den øvrige befolkningen? Kan tidligere kjønnsroller -- og tilsynelatende fortsatt eksisterende -- (Som ikke nødvendigvis springer fra at kvinner er "svake") ha noe å si?

Mentalt og fysisk.
Vis hele sitatet...
Jeg er nysgjerrig på hvordan du vil gå frem for å underbygge eller vise til kilder på den første påstanden. Hvordan måler man i det hele tatt "mental styrke"?

Homofile har de samme trekkene som kvinner,
Vis hele sitatet...
Har du faktisk møtt mer enn én homofil person utenfor TV-serier som propagerer latterlige stereotyper, eller hva snakker du om her? Biologiske studier? Handlingsmønster?

blir lett påvirket emosjonelt og svak.
Vis hele sitatet...
Jeg vil tippe det å bli litt satt ut ikke er kjønnsbetinget når det plutselig står en mann i politiuniform og massakrerer alle rundt deg.

Hvis du prøver å motsi biologi, gjør du bare gjøn utav deg selv.
Vis hele sitatet...
Alle som motsier meg motsier sunn fornuft, alle som motsier sunn fornuft tar feil. Derfor har jeg alltid rett og alle andre gjør seg selv til narr.
Sist endret av sqrt; 1. juli 2012 kl. 03:54.