Tråd: En liten logg
View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
Trådstarter
736
Excusez moi for dårlig oppdatering, det har vært mye å gjøre ellers, og nå er det ikke lenge til høstedatoen, er vel i uke 11 nå så disse jævlene blir nok temmelig heftig bodyload i tillegg.

Har gått over til flushing siste dagene så du ser mange gule blader etc.





De vannes i to kvartersintervaller per dag, ca rundt lunsj og en utpå mot kvelden.
EC har vært sånn ca 1.4-1.7, bikka opp i 1.9 på et lite punkt da de drakk bare vann og ikke orka mer næring.
Jeg aner ikke hva yield blir, men dere skal få vite så fort jeg finner det ut, håper forsiktig på over 100g per plante. Det blir godt å være sikret for kveldskos ut året og sikkert enda lengre.

Så, her ser dere hva man kan få til med coco, særdeles lite vedlikehold: på det travleste må man fylle 2-3 bøtter i reservoiret hver 3. dag, utrolig hvor god man blir på feelingen med næring etterhvert og, må jo bruke verktøy for å følge med på EC men ellers så bruker jeg sprøytepumpe for å dosere og klarer det omtrent i blinde.

Så, det her er hvorfor jeg ikke skjønner at folk gidder å drive med crappye auto-strains, du får jo så fuckings mye mer med photo-strains.
Sist endret av Expialidocious; 9. mai 2022 kl. 20:03.