Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av p0ffski
Funker som F... det ! hehe haR fått størrelse på budsa her og nå, fikk et liknende 'hete-sjokk' og de øverste budsa, svidde seg på bladene veldig, og de hvite håra på toppen svei seg ned litt. Har teltet heller åpent nå, mer luft. og vanner som bare det , de to jeg har i den ene bøtta på ti liter bare, de drikker ca 1.5 liter nesten hver dag ! De kom seg etter noen dager med riktig vanning og biobizz næring Men som sagt , det funker og røyke buds som er uferdig. Så lenge du ser tydelige krystaller på bladene og noen av håra er blitt brune. Kuttet av et bud , tørka det i 4 dager , og SVOOSJ*
Anyways, to uker igjen nå i blomstringa. Og dette blir nICe white widows

En ting jeg lurer på : Budsa er som sagt blitt ganske store, og de err så tunge blitt! grenene henger så det ser ut som de nesten knekker snart :/ skal jeg bruke tråder, eller er det bare bra så de får mer lys på siden av budsa? cannabis er jo kjent for og ha sterke fibre og sånn , kanskje den tåler litt henging..... ?
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å ha rimelig sterk vifte på plantene i vegetasjonsfasen for å ungå at stammen blir for "pinglete" for budsa, men jeg ville stakket de opp med bambus-stikker, pass da på at du ikke treffer noen store røtter når du setter de i potta, eller hvis du har muligheten finn en plass å feste en tråd spm kan strekke de oppåver, uansett så lenge de ikke knekker er det greit, men kjipt å bare få lys på den ene siden av budsen.

Sitat av AmadeusS
kan noen gå igjen kort og enkelt hva som skal til for å plante noe ute?

først skal den vel gro litt inne? bruker man bare vanelig jord?

trenger mann noe gjødsel opplegg?

hvor stor skal den være før man planter den ut?

og hva trenger man å gjøre etter man har plantet den ut?

de forigje innlegga i denne tråden er litt vanskelig for meg å forstå siden jeg er helt nuub
Vis hele sitatet...
Man kan enkelt å greit bare sette noen frø i jorda hvor som helst hvor det er mye lys, det er desverre for seint å starte noe i norge denne sessongen.