Tråd: Groguide
View Single Post
hehe takk for nærings info Jeg har tenkt på enda en ting i de siste dagene. Lys. Det er skrevet mye om lys her i forumet, og mange andre steder. Folk sier hps 400w - 600w .. helst son-t agro. Men åssen spekter er viktigst ? Jeg mener, hvilken farge skal lyset ha i blomst feks ? Og i vekst ? Jeg har mange 400 w lamper her, men de ser ut som forskjellige farger i lysene. Har feks 2 lamper som er fra en parkeringsplass ellernoe.. fine store 400w hps pærer. Også har jeg 6 andre lamper som er mere 'grow-lamper' men pærene ser like ut. Og en 250 w metal halide har jeg også... Noen anbefalinger ?

I vekst rommet mitt nå har jeg 3 moderplanter i jord, mange nye spirer i jord, som akkurat har begynt å vokse. Og et nytt hydro basseng jeg akkurat har satt rundt 15 stiklinger i.. Åssen lys burde jeg ha feks i dette rommet? Og i blomst rommet har jeg bare 3 planter nå, men de er store nå, fine buds.. men litt tynne kanksje.. så lurer litt på om det er noe med lyset.. Glad for alle tips !

Jeg skal uansett gro hydro fremover hvis dette forsøket går så bra som det ser ut til Det er så mye renere og finere måte å gro på rett å slett