View Single Post
zeast sier nåhan hele tiden har snakket om flunitrazepan som har vært forbudt i Norge.
Selv får jeg det på Dispensasjon fra helsetilsynet, men poenget er at det forandrer ingenting.
Hiv innpå har jeg aldri hørt noen anbefale.
Har som tidligere fortalt at jeg har brukt det meste. 15 år på metadon,før hjertet holdt på å takke for seg,som igjen gjorde at jeg måtte gå over til doll og fentanyl plaster igjen.
Når du først får smaken er det forsent,og det oppdager du først når det er forsent.
Hva gjelder abstinenser tar jeg heller heroinabstinenser enn benzo abstinenser. 1000 ganger.
Etter en periode på noen uker, kanskje ett halvt år,noe som er individuelt, vil du oppleve abstinenser verre enn heroin,dolcontin ja alt av opiater.
Opiatabstinenser,varer som regel fra 2-3 uker opp til noen måneder, suget forsvinner ikke. Mens benzo abstinenser gjerne varer opp til ett år gjerne mer,og begynner ikke før det har gått en ukes tid.
Men dag har du ANGST,og mest sannsynlig ender du opp mest ta noe for å døyve dette igjen,som igjen gjør det verre.

Kjære deg snakk med legen din. Unner ikke noen det livet jeg har levd og lever. Er så heldig at jeg får det jeg trenger fra legen, men det er likevel en forbannelse. Ble ufør da jeg var 18 på grunn av dette,og det er faen ikke noe liv.

Det finnes en bok som heter De fem tibetanske ritene, som rett og slett er fem superenkle øvelser som tar deg fem minutter.
Sjekk ut den,å gi deg selv fem minutter neste gang du vil ta en pille. Hjelper det ikke så gjør du jo det uansett vil jeg tro.
Men for å roe ned å flytte fokus fra det som gjorde deg sugen på en pille,så er det forsøket verdt.
At han som skriver Hiv Innpå burde blitt slettet fra denne tråden.
Ønsker deg alt godt. Lykke til.
Sist endret av slitenRealist; 30. mai 2015 kl. 09:14.